مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استان فارس


مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استان فارس

*برگزاری تورهای نمایشگاهی در ابعاد مختلف موجبات حرکت چرخ اقتصادی دفاتر خدمات مسافرتی را پدید آورد.*
 
#پایگاهخبری #آژانسما #آژانسما #azhansma
 
 دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی از مصادیق تاسیسات گردشگری است که در آیین نامه مصوب هیئت وزیران به آن تاکید فراوان شده است؛ جایگاه آن برنامه‌ریزی شایسته سفر و و افزایش رضایتمندی مسافران می‌باشد که بستری امن و آگاه برای طراحی و پشتیبانی هرگونه خدمات گردشگری است.
 مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس گفت:
 هرگونه دریافت خدمات مطلوب و مجاز سفر صرفا از طریق دفاتر خدمات مسافرتی قابل وصول است و مردم بایستی نسبت به انواع فروش تورها آگاهی یابند تا از مراجع ذی‌صلاح و دارای مجوز به خرید بسته‌های سفر اقدام نمایند.
 دکتر مرتضی شریفی افزود :
معرفی جاذبه‌ها و توانمندی‌های شهرها و روستاهای استان ضرورتی مهم در توسعه گردشگری فارس به ویژه در مناطق کمتر شناخته شده می‌باشد که از طریق تورهای تخصصی و آشناسازی قابل وصول است؛ همچنین تورهای نمایشگاهی در ابعاد مختلف موجب حرکت چرخ اقتصادی این صنعت در دفاتر مسافرتی را پدید می‌آورد.
 این عضو هیئت علمی دانشگاه اضافه نمود: حمایت دولتی از بنگاه‌های کوچک گردشگری از طریق اعطای تسهیلات کم بهره موجب توانمندسازی آژانس‌های مسافرتی به ویژه در تجهیزات و ناوگان حمل و نقلی خواهد بود که بر دولت لازم است این امر را بازنگری و تقویت نماید.
 
لینک خبر:
 
https://www.instagram.com/p/C_P9pAVMOzp/?igsh=eWNkenNmYjcyY3Fk
 
 
*آژانس.ما: پایگاه خبری داخلـی انجمن صنفـــی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگــردی استان فارس*
🆔 @azhans.ma
🆔 @azhans.ma
مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استان فارس

مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استان فارس

برگزاری تورهای نمایشگاهی در ابعاد مختلف موجبات حرکت چرخ اقتصادی دفاتر خدمات مسافرتی را پدید آورد. 

#پایگاهخبری #آژانسما #آژانسما #azhansma دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی از مصادیق تاسیسات گردشگری است که در آیین نامه مصوب هیئت وزیران به آن تاکید فراوان شده است؛ جایگاه آن برنامه‌ریزی شایسته سفر و و افزایش رضایتمندی مسافران می‌باشد که بستری امن و آگاه برای طراحی و پشتیبانی هرگونه خدمات گردشگری است. مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس گفت: هرگونه دریافت خدمات مطلوب و مجاز سفر صرفا از طریق دفاتر خدمات مسافرتی قابل وصول است و مردم بایستی نسبت به انواع فروش تورها آگاهی یابند تا از مراجع ذی‌صلاح و دارای مجوز به خرید بسته‌های سفر اقدام نمایند. دکتر مرتضی شریفی افزود : معرفی جاذبه‌ها و توانمندی‌های شهرها و روستاهای استان ضرورتی مهم در توسعه گردشگری فارس به ویژه در مناطق کمتر شناخته شده می‌باشد که از طریق تورهای تخصصی و آشناسازی قابل وصول است؛ همچنین تورهای نمایشگاهی در ابعاد مختلف موجب حرکت چرخ اقتصادی این صنعت در دفاتر مسافرتی را پدید می‌آورد. این عضو هیئت علمی دانشگاه اضافه نمود: حمایت دولتی از بنگاه‌های کوچک گردشگری از طریق اعطای تسهیلات کم بهره موجب توانمندسازی آژانس‌های مسافرتی به ویژه در تجهیزات و ناوگان حمل و نقلی خواهد بود که بر دولت لازم است این امر را بازنگری و تقویت نماید. لینک خبر: https://www.instagram.com/p/C_P9pAVMOzp/?igsh=eWNkenNmYjcyY3Fk *آژانس.ما: پایگاه خبری داخلـی انجمن صنفـــی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگــردی استان فارس* 🆔 @azhans.ma 🆔 @azhans.ma

1403/06/10

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top