جلسه مشترک انجمن با شرکت هواپیمایی ترکیش


جلسه مشترک اعضای هیأت مدیره انجمن صنفي دفاتر خدمات مسافرت هوايي و جهانگردي فارس با تیم مدیریتی شرکت هواپیمایی ترکیش – ایستگاه شیراز برگزار شد

ترکيش

این جلسه با حضور اعضای هیأت مدیره انجمن و رئیس شرکت هواپیمایی ترکیش در شیراز در محل آژانس فخر شیراز برگزار گردید.

در ابتدا محمود فخری، رئیس هیأت مدیره انجمن ضمن خوش آمدگویی به حاضرین به تشریح مسایل و مشکلات دفاتر خدمات مسافرتی تابعه در خصوص خرید یا استرداد بلیط، گزارش فروش، میزان کمسیون فروش بلیط، تاخیرات صورت گرفته در پرداخت کمسیون دفاتر از سوی شرکت هواپیمایی ترکیش و مشکلاتی که دفاتر در خصوص مالیات بر ارزش افزوده و سایر موارد را مطرح نمود.

فخری ضمن ابراز گلایه مندی از وضعیت موجود، هدف از برگزاری جلسه را هم اندیشی برای رفع موانع موجود دانست و همچنین بر تعامل مناسب شرکت هواپیمایی ترکیش با دفاتر و انجمن طی گذشته و حال اشاره نمود.

وی اضافه کرد: وضعیت اقتصادی این قشراز فعالان اقتصادی به گونه ای است که لازم است با نگاه، اندیشه و عملکرد حمایت گرایانه، زمینه ساز تداوم بخش بزرگی از اشتغال جوانان استان در دفاتر خدمات مسارفتی را فراهم ساخت و با مانع زدایی سریع، گام های اساسی و کاربردی را در این خصوص برداشت.

فخری افزود: تاخیر5 ماهه در پرداخت کمسیون فروش بلیط به دفاتر صادر کننده موجب آسیب جدی به کسب و کار موجود شده است و از مسئولین شرکت مذکور خواست تا در اولین فرصت این معضل را مرتفع نمایند.

رئیس هیأت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی فارس به حذف سهمیه های گروهی اشاره داشت و گفت: حذف این سهمیه موجب عدم انگیزه لازم برای فروش مسیرهای پروازی ترکیش منجر شده است که امیدواریم این موضوع نیز مد نظر واقع شود.

در ادامه رئیس هواپیمایی ترکیش در شیراز ضمن ابراز خرسندی از حضور خود در جلسه و تشکر از انجمن بایت پیگیری مشکلات دفاتر، به پاسخ موارد مطرح شده در جلسه پرداخت.

او گفت: مشکلی که در تاخیر پرداخت کمسیون دفاتر صورت گرفته است ناشی از قوانین مالیاتی به ویژه ماليات بر ارزش افزوده بوده که هم اکنون اين مشکل رفع گرديده است و در آينده نزديک مطالبات دفاتر تسويه خواهد شد.

رئيس شرکت هواپيمايي ترکيش در شيراز افزود: سهميه هاي حذف شده رزروهاي گروهي مجددا به حالت قبل برگشته و دفاتر مي توانند از اين سهميه ها همچون گذشته استفاده نمايند.

وي در پايان ابراز اميدواري کرد با تعامل خوبي که بين شرکت هواپيمايي ترکيش و انجمن وجود دارد، مشکلات موجود هرچه سريعتر برطرف گردد.

روابط عمومي انجمن

1403/03/07

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top