امکان افزايش ساعت کار فرودگاه ها


مديرعامل شرکت فرودگاه هاي کشور: تدابير لازم براي سفرهاي ايمن مردم در نوروز انديشيده شده است

نخجواني

رضا نخجوانی با بیان اینکه مشکلی در ارائه خدمات فرودگاهی به پروازها وجود ندارد، گفت: با توجه به هم زمانی تعطیلات سال جدید و ماه مبارک رمضان شرکت فرودگاه‌ها با تمام توان پای سفرهای ایمن و بانشاط مردم در نوروز ۱۴۰۳ ایستاده است. تدابیر لازم برای نیل به اهداف در نظر گرفته خواهد شد.

او همچنین با بیان این که متناسب با بالا رفتن میزان تقاضای پرواز، امکان افزایش ساعت کار فرودگاه‌ها نیز وجود دارد، افزود: رعایت حقوق مردم در فرودگاه‌ها همواره اصل بوده و خواهد بود و مدیران فرودگاهی باید مردم را به ‌درستی در مسیر آرامش و احقاق حقوقشان هدایت کنند.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها با اشاره به این که فروش بلیت، نرخ قیمت بلیت و تأخیر پروازها از عمده دلایلی هستند که به‌خاطر آن‌ها مردم در فرودگاه‌ها معترض می شوند، ادامه داد: بدون ‌شک خدمت به مسافران را وظیفه خود می ‌دانیم و باید در نظر داشته باشیم که فرودگاه ‌ها با تسهیلات فرودگاهی مورد قضاوت قرار می‌ گیرند، به همین خاطر توجه ویژه به آیین ‌نامه حقوق مسافر لازم و ضروری است.

نخجوانی با بیان این که خدمات‌رسانی به مسافران باید سیاست اصلی تمام مدیران فرودگاهی کشور باشد، اظهار کرد: نظارت دقیق بر کیفیت خدمات فرودگاهی و مواردی نظیر مدیریت و کاهش ایستایی در ترمینال ‌ها و نمایش تاخیر در نمایشگرها، تجاری ‌سازی، شناسایی فرصت‌های اقتصادی و کاهش هزینه‌ها ملاک اصلی ما برای ارزیابی خدمات است.

روابط عمومي انجمن

1402/12/23

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top