رشد 300 درصدی مشارکت‌کنندگان در نمایشگاه سیزدهم


معاون گردشگری کشور: رشد ۳۰۰ درصدی مشارکت کنندگان در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری پارس و چهاردهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی

شالبافیان

علی اصغر شالبافیان معاون گردشگری کشور با اشاره به کیفیت نمایشگاه امسال گردشگری پارس ابراز خرسندی کرد و گفت به همت بخش خصوصی و دولتی نمایشگاه امسال به شکل با کیفیت‌تری در حال برگزاری است.

وی در خصوص استقبال از نمایشگاه گفت: در نمایشگاه امسال از نظر گستردگی شرکت کننده ها با رشد ۳۰۰ درصدی مواجه ایم و غیر از استان فارس استان های دیگر حضور فعال دارند و تقریبا تمام ایرلاین های داخلی و خارجی مشارکت دارند.

وی افزود: همچنین طیف وسیعی از شرکت‌های خدمات گردشگری مثل دفاتر خدمات سفر، هتل ها، تجهیزات هتلداری و ایرلاین ها در نمایشگاه حاضر هستند.

شالبافیان افزود: یکی از جنبه های ویژه نمایشگاه تمرکز روی محصولات گردشگری فارس است.

وی افزود: گردشگری فارس مزیت رقابتی بسیاری دارد از جمله گردشگری ادبی، خوراک، مذهبی و عشایر که گردشگری عشایر به گونه های مختلف در نمایشگاه حاضر است.

وی با تأکید بر اهمیت آموزش در توسعه گردشگری اظهار داشت کارگاه‌های آموزشی و نشست ها در طیف وسیع در ایام نمایشگاه برگزار شده است.

او افزود در حوزه بین الملل نیز مدعوین از کشورهای مختلف هستند و مقامات و سفرای کشورهای مختلف به نمایشگاه آمده اند که این امر نشان از باشندگی نمایشگاه نسبت به سال‌های قبل است.

معاون گردشگری کشور در پایان گفت: از رسانه ها که با حضور فعال در نمایشگاه نقش تاثیر گذاری در پوشش اخبار و رونق این رویداد شاخص گردشگری ایفا می کنند تشکر می کنم.

روابط عمومی انجمن

 

1402/10/17

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top