حضور فرماندار شیراز در دبیرخانه نمایشگاه گردشگری پارس


فرماندار شیراز: با توجه به حضور مهمانان خارجی ،برگزاری نمایشگاه پارس_ شیراز می‌تواند صادر کننده فرهنگ غنی ملی مذهبی باشد.

شیبانی

فرماندار شیراز گفت: با برگزاری نمایشگاه بین المللی گردشگری پارس -شیراز به دنبال توسعه گردشگری هستیم و با توجه به حضور مهمانان خارجی دراین نمایشگاه ، این رویداد می‌تواند صادر کننده فرهنگ غنی ملی مذهبی خودمان در بین مدعوین بین المللی باشد.

به گزارش روابط عمومی سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس-شیراز و چهاردهمين نمايشگاه ملي صنايع دستي لطف‌اله شیبانی فرماندار شیراز و رئیس شورای تامین استان فارس با حضور در دبیرخانه این دو نمایشگاه تخصصی درجمع اعضای ستاد اجرای نمایشگاه گفت‌: خوشبختانه تیمی که متولی برگزاری این رویداد بزرگ و بین المللی است، تلفیقی از بخش های دولتی و خصوصی است، که عملا برگزار کننده شرکت توسعه گردشگری فارس است.

وی با مثبت ارزیابی کردن فعالیت های انجام شده از سوی ستاد اجرای نمایشگاه گردشگری پارس-شیراز گفت: این تیمی که ما امروز شاهد فعالیت آن ها هستیم، با توجه به ارایه برنامه ها تیم بسیار خوب و توانمندی است که با انگیزه و صلابت پای کار ایستاده‌اند.

وی ابراز امیدواری کرد که سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری پارس-شیراز امسال با کیفیت و تاثیر گذاری بیشتر در بین نمایشگاه‌های برگزار شده در استان و حتی در کشور باشد.

فرماندار شیراز در مورد تاثیر این دو نمایشگاه تخصصی در ابعاد مختلف گفت: اساساً خود گردشگری موتور محرک و عامل اصلی در پیشبرد مسائل فرهنگی واجتماعی و همچنین اشتغال و توسعه اقتصاد است.

شیبانی گفت : اگر این موتور محرک به خوبی به حرکت در آید مطمئناً یکی از اصلی‌ترین آثار که خواهد داشت حل مشکل اشتغال خواهد بود و به دنبال آن حل مشکل اقتصادی در پی آن می آید.

رییس شورای تامین شهرستان شیراز به تاثیرات فرهنگی این نمایشگاه نیز اشاراتی کرد و در پایان از تمامی دست اندکاران و برگزار کنندگان این نمایشگاه تخصصی تقدیر کرد.

بنابراین گزارش سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس-شیراز و چهاردهمين نمايشگاه ملي صنايع دستي از سیزدهم تا شانزدهم دی ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان فارس_شهرک گلستان برگزار می شود.

روابط عمومی انجمن

 

1402/10/10

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top