در برابر نظام ناکارآمد اداری می ایستیم


وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی: کشور گرفتار نظام اداری ناکارآمد است. در وزارتخانه باید مقابل موانع نظام اداری که باعث عدم انجام کار می‌شود ایستاد.

ضرغامی

هشتمین افق تحول به منظور بررسی عملکرد دو ساله وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با حضور وزیر میراث فرهنگی، معاونان، مدیران ستادی و استانی در موزه ملی ایران برگزار شد.

سید عزت‌الله ضرغامی پس از  ادای احترام به شهدا، مجاهدان بزرگ مقاومت و حماسه غزه در سخنانی این جلسه را در راستای تمرکز روی ماموریت‌ها و رسیدن به زبان مشترک الزامی دانست و به فرمایشات رهبری اشاره کرد که گردشگری در حال رونق گرفتن بود، اما اتفاقات سال گذشته و برنامه‌ریزی‌ها و دخالت‌های دشمن از این اتفاق جلوگیری کرد.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با اشاره به عملکرد دو ساله وزارتخانه، ادامه داد: تحول در حوزه فکر و اندیشه مبنای تحول در اقدام است و مدیر باید توان نظریه‌پردازی داشته باشد. راهبرد تحول در جهت‌گیری مدیران وزارتخانه آغاز شده است.

مهندس ضرغامی با بیان اینکه برای موفقیت در سه حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی راهی جز عوض کردن برخی افکار و عقاید نداریم، به طرح موضوع عدم وجود تعارض بین ایران باستان و بعد از اسلام در جلسه مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و با تقدیر از اقدامات صورت گرفته در ۷ آبان برای بیان علمی و دقیق جایگاه کورش، او را شخصیتی بزرگ و به احتمال زیاد قرآنی دانست.

او در ادامه به تهیه لایحه قانونی وزارتخانه و ارسال به مجلس شورای اسلامی برای تصویب اشاره کرد و افزود: طی برگزاری جلسات متعدد در کمیسیون‌های دولت، قانون جامعی با تکیه بر سرمایه‌گذاری و روان کردن روابط تهیه شده و در حال حاضر برای ارائه در صحن در کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی است.

او با بیان اینکه کشور گرفتار نظام اداری ناکارآمد است، افزود: در وزارتخانه باید مقابل موانع نظام اداری که باعث عدم انجام کار می‌شود ایستاد.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با اشاره به اینکه یک سرویس بهداشتی به‌عنوان پایلوت آماده شده و به زودی از آن رونمایی می‌شود، گفت: سرویس بهداشتی یکی از پروژه‌های مهم ماست و باید موفق از این پروژه بیرون بیاییم.

روابط عمومی انجمن

1402/08/17

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top