سپيدان، نخستين منطقه گردشگري کشور


معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اعلام کرد: شهرستان سپیدان نخستین منطقه ویژه گردشگری کشور

سپيدان

جواد واحدی گفت: با توجه به ظرفیت‌های کم‌نظیر گردشگری این شهرستان و پیگیری‌های نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی با کسب عنوان منطقه ویژه گردشگری برای سپیدان موافقت شد.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی افزود: با توجه به اینکه شهرستان سپیدان به‌عنوان منطقه ویژه گردشگری معرفی ‌شده است برنامه‌هایی نیز برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری شهرستان در دستور کار قرار خواهد گرفت.

او تصریح کرد: رئیس‌جمهوری همواره بر موضوع گردشگری و اولویت دادن به این مقوله مهم در تمام تصمیم‌گیری‌ها تأکید داشته و دولت نیز به این اتفاق‌نظر رسیده‌ است که پرداختن به صنعت گردشگری تحرک‌بخش اقتصاد کشور است و اکنون این صنعت در کشور جایگاه ویژه‌ای دارد.

واحدی بیان کرد: دولت سیزدهم در راستای توسعه گردشگری تمام‌قد ایستاده است و سعی شده جایگاه این صنعت هم برای مسئولان و هم مردم به‌درستی تبیین شود.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی در پاسخ به پرسش‌های مطروحه از سوی برخی فعالان گردشگری در خصوص لزوم تسهیل در تمدید و صدور پروانه‌های گردشگری نیز گفت: این موضوع در وزارتخانه در دست بررسی است.

روابط عمومي انجمن

1402/07/22

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top