اولین جلسه هیأت مدیره انجمن حرفه ای گردشگری سلامت


اولین جلسه هیأت مدیره انجمن حرفه‌ای گردشگری سلامت استان فارس برگزار و سمت اعضای هیأت مدیره مشخص گردید

سلامت

با حضور اعضای هیأت مدیره منتخب، سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان فارس و ریاست و دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی فارس، اولین جلسه هیأت مدیره انجمن حرفه‌ای گردشگری سلامت فارس تشکیل شد.

در این جلسه فخری رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی فارس ضمن تبریک به اعضای منتخب و اعلام آمادگی هرگونه همکاری با آن انجمن، برای موفقیت و دستیابی به اهداف توسعه گردشگری سلامت استان فارس ابراز امیدواری نمود.

وی افزود: با ایجاد همدلی و تجمیع ظرفیت موجود، در آینده نزدیک شاهد تحولی بزرگ در ورود گردشگر سلامت به استان فارس خواهیم بود.

فخری گفت: افزایش ورود گردشگر اثرات مثبت اقتصادی برای استان و کشور را به دنبال دارد و با وجود مراکز درمانی پیشرفته و پزشکان حاذق از یک طرف، و فعالان متخصص در حوزه گردشگری سلامت از طرف دیگر، نوید آن را می دهد که با انسجام و برنامه ریزی انجمن جدید التاسیس، اتفاقات خوبی برای استان به وجود آید.

روانشاد، سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان فارس نیز ضمن تبریک به اعضای منتخب بیان داشت: اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی فارس تمام تلاش خود را برای حمایت از برنامه های انجمن به کار خواهد برد.

وی افزود: تشکیل این انجمن برای ساختاردهی و تقویت ظرفیت گردشگری استان بسیار ضروری بود که با تلاش های انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی فارس و حضور باشکوه دفاتر دارای مجوز گزدشگری سلامت، انتخابات در صحت و سلامت کامل برگزار و افراد اصلح به عنوان اعضای هیأت مدیره انتخاب گردیدند.

سپس انتخابات سمت اعضای هیأت مدیره انجمن مذکور برگزار گردید که طی آن  و با اتفاق نظر کلیه افراد حاضر، آقای فریزاد تیموری به عنوان ریاست هیأت مدیره، آقای علی فرزامی به عنوان نایب رئیس هیأت مدیره و خانم زهره تقوا به عنوان خزانه دار انجمن انتخاب شدند.

تیموری رئیس هیأت مدیره انجمن حرفه ای گردشگری سلامت  استان فارس گفت: اولین اقدام انجمن، تشکیل جلسه با فعالان و متولیان گردشگری سلامت در بخش دولتی و خصوصی به منظور ایجاد تفاهم و همدلی بین تمام کسانی است که در حوزه گردشگری سلامت نقش آفرین هستند.

وی اضافه کرد: در جلسات آتی هیأت مدیره، اهداف کلان و ماموریت های انجمن تشریح و تبادل نظر می‌گردد.

در ادامه هر یک از اعضا به بیان دیدگاه‌های خود در خصوص اهداف و ماموریتهای انجمن گردشگری سلامت پرداختند.

روابط عمومی انجمن

1402/04/26

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top