سوار شدن به هواپيما حق همه مردم است


وزیر میراث فرهنگی و گردشگری: ناوگان هوایی ما با حجم سفر مردم مطابقت ندارد و در این حوزه کمبود داریم

ضرغامي

سیدعزت الله ضرغامی در پاسخ به پرسشی در خصوص نوع مواجهه این وزارتخانه با مسئله کمبود بلیط های هواپیما، گفت: ناوگان هوایی ما با حجم سفر مردم مطابقت ندارد و در این حوزه کمبود داریم.

ضرغامی با تاکید بر اینکه محدودیت های شرکت‌های هواپیمایی را هم درک می کنیم، تصریح کرد: همیشه طرفدار این بوده ایم که از ظرفیت هوایی حداکثر استفاده شود و قیمت ها به حداقل برسد و این اولین خدمت ما به گردشگران است .

وزیر میراث فرهنگی و گردشگری سوار شدن به هواپیما را حق همه مردم دانست و بیان داشت: کسی نگوید که تا دیروز اتوبوس سوار می شده، می خواهد حتماً سوار هواپیما شود؛ حتما یک غفلتی در این کلام بوده که مثلا گفته شده کسی که سوار قطار شده، نباید سوار هواپیما شود چون هواپیما سوار شدن حق همه مردم است.

ضرغامی در عین حال افزود: البته بعضی مواقع وقتی که ترافیک هوایی است، در ساعاتی خاص و مناطقی خاص قیمت ها بالا می رود؛ ولی تمام تلاش ما این است که قیمت ها پایین بماند و از ظرفیت فعلی استفاده شود.

وزیر میراث فرهنگی و گردشگری ادامه داد: تا جایی که من مطلعم جزو راهبردهای جدید وزارت راه و شخص وزیر این است که تا جایی که می توانند هواپیماهای جدید بخرند تا این ظرفیت به حد طبیعی خودش برسد.

روابط عمومي انجمن

1402/04/17

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top