معرفي ظرفيت هاي گردشگري سن پطرزبورگ


یولیا ژگولووا، نماینده کمیته توسعه گردشگری سنت پطرزبورگ:  هدف ما از این سفر، توسعه روابط و افزایش شمار گردشگران ایرانی در شهر تاریخی سنت پطرزبورگ است

 

روسيه5

رویداد معرفی ظرفیت‌های گردشگری شهر سنت پطرزبورگ روسیه به میزبانی هتل شیراز و با حضور ۱۵ شرکت روسی در حوزه گردشگری و هتل داری و فعالان بخش خصوصی و دولتی گردشگری فارس برگزار شد.

 

یولیا ژگولووا، نماینده کمیته توسعه گردشگری سنت پطرزبورگ  گفت: هدف ما از این سفر توسعه روابط با شرکت‌های گردشگری ایران و افزایش شمار گردشگران ایرانی در شهر تاریخی سنت پطرزبورگ است.
وی با بیان اینکه سفر به شیراز پس از شهر‌های تهران و اصفهان پایان بخش سفر این هیات روسی به ایران است، افزود: در بازدیدی که از جاذبه‌های گردشگری شیراز داشتیم وجه اشتراک فرهنگی و تاریخی زیادی بین شیراز و سنت پطرزبورگ دیدیم که می‌تواند این شهر را به یکی از مقاصد سفر گردشگران روسی تبدیل کند.
مقدسی، دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی استان فارس هم گفت: در این رویداد جاذبه‌های گردشگری شهر سنت پترزبورگ از جمله موزه ها، هتل‌ها و آثار و بنا‌های تاریخی، مراکز آموزش عالی، پل‌های متعدد و جغرافیای مدرن شهر به همراه رستوران‌ها و غذا‌های محلی به فعالان حوزه گردشگری فارس معرفی شدند.

وی افزود: نمایندگان بیش از ۹۰ دفتر خدمات مسافرتی استان هم در این نشست در دیدار‌های چهره به چهره با شرکت‌های گردشگری روسیه علاوه بر جاذبه‌های گردشگری، به معرفی ظرفیت‌های استان فارس و شهر شیراز در بخش‌های پزشکی، تجاری و کشاورزی پرداختند.
اسدی شهردار شیراز هم در این مراسم شیراز را قطب گردشگری کشور برشمرد و گفت: وجود بیش از ۳ هزار اثر تاریخی و بیشترین تعداد آثار ثبت شده در فهرست جهانی یونسکو، استان فارس و شهر شیراز را به مهمترین مقصد گردشگران خارجی تبدیل کرده است.
وی همچنین گفت: اجرای طرح‌های زیرساخت گردشگری در شیراز از اولویت‌های مدیریت و گامی برای توسعه صنعت گردشگری است.
اسدی گفت: هدف گذاری شهرداری شیراز اجرای حداقل ۵ طرح بزرگ گردشگری شامل پارک آبی، آکواریوم، تله کابین، باغ پرندگان و شهربازی بزرگ شیراز است که پیش بینی می‌شود تا سال ۱۴۰۴ به بهره برداری برسند.

منبع خبر: صدا و سيماي مرکز فارس

لينک دريافت فايل ويدئويي  خبر: https://www.iribnews.ir/00GNyc

1402/04/17

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top