تسهيل شرايط سرمايه گذاري در گردشگري


جلال رشيدي کوچي، نماينده مردم مرودشت در مجلس: وزارت میراث‌فرهنگی شرایط سرمایه‌گذاری را در شهر مرودشت تسهیل کند

رشيدي

رشیدی کوچی گفت: توقع داریم با نگاهی که مهندس ضرغامی به توسعه گردشگری دارد به ما کمک شود تا شرایط سرمایه‌گذاری در این بخش تسهیل شود، البته او تا کنون کمک‌های زیادی کرده است.

نماینده مرودشت در مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به اینکه تخت جمشید اثر ثبت جهانی است و در نزدیکی شهر مرودشت قرار دارد می‌توانیم از ظرفیت این اثر جهانی برای توسعه گردشگری این شهر و به نفع مردم استفاده کنیم.

او تصریح کرد: وزارت میراث‌فرهنگی شرایط سرمایه‌گذاری را در شهر مرودشت تسهیل کند چرا که امروز زمینه سرمایه‌گذاری در این شهر تا سقف ۱۰۰ میلیون یورو وجود دارد و سرمایه‌گذار اعلام آمادگی کرده است.

رشیدی کوچی با اشاره به این که باید هر چه سریعتر این اقدام آغاز شود و بتوانیم مکانی برای حضور آحاد مردم ایران آماده کنیم تا با فرهنگ ایرانی اسلامی بیشتر آشنا شوند، بیان کرد: روز مرودشت در تقویم ثبت ملی شده است و این روز بزرگ و تاریخی را ارج می‌نهیم تا این خوشی‌ها و اندک امیدها در دل مردم روشن‌تر و پر بارتر شود.

نماینده مرودشت در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با وجود مسائل متعدد موجود، درد این مردم را می‌فهمد، باید همه دست به دست هم دهیم و با کمک یکدیگر مرودشت را در حوزه گردشگری به حق خود برسانیم. امیدواریم مشکلات کوچک موجود حل شود و شاهد حضور هنرمندان بزرگ در چارچوب قانون در مجموعه پاسارگاد باشیم.

روابط عمومي انجمن

 

1402/03/07

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top