حل بخشي از مشکلات گردشگری فارس با اتحاد


رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی فارس با تاکید بر اینکه بخشي از مشکلات گردشگری  با اتحاد و همدلی صنوف مرتبط حل شدنی است گفت: اتحاد، مهم ترین رکن موفقیت است.

صنوف

به گزارش روابط عمومی انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی فارس، محمود فخری در جمع روسای صنوف گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی فارس با بیان اینکه اتحاد بین صنوف بخش خصوصی ناگسستنی است گفت: تمامی صنوف بخش خصوصی هدفی جز در کنار یکدیگر بودن و حل مشکلات و چالش‌های پیش رو با اتحاد و همدلی ندارند.

به گفته فخری صنوف گردشگری ضمن حفظ اتحاد و همدلی تلاش دارند  مشکلات حوزه  گردشگری استان و البته  مشکلات صنفی مرتبط را نیز حل نمایند.

رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی فارس همچنین به برگزاری نشست‌های ماهانه مشترک بین صنوف گردشگری استان اشاره کرد و افزود: بی شک برگزاری چنین نشست هایی، تاثیر به سزایی در مرتفع کردن مشکلات پیش روی صنوف خواهد داشت.

بنابر این گزارش نخستین جلسه روسای صنوف گردشگری استان فارس در سال جاری با دعوت قبلي از کليه روساي صنوف و با حضور هدایت فرهادی رئیس انجمن حرفه‌ای مهمانپذیرداران استان فارس، محمود فخری رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی فارس، حسین همتی رئیس اتحادیه تعاونی‌های صنایع دستی فارس،  محسن یزادنپناه رئیس انجمن‌ موسسات آموزشی گردشگری استان فارس، مسعود منیعاتی رئیس انجمن دوستداران میراث فرهنگی فارس، مهدی فرزانه نایب رئیس َانجمن حرفه‌ای اقامتگاه‌ها و بوم گردی‌های استان فارس و دهقان به نمایندگی از انجمن حرفه‌ای راهنمایان گردشگری فارس حضور داشتند و هر یک به بیان دیدگاه‌های خود در رابطه با ضرورت حفظ اتحاد و همدلی در امور گردشگری پرداختند.

در این جلسه هدایت فرهادی، رئیس انجمن حرفه‌ای مهمانپذیرداران استان فارس نیز طی سخنانی با بیان اینکه ضروری است اختلافات را کنار بگذاریم و به یک جمع بندی برسیم افزود: صنوف گردشگری باید چنگ به ریسمانی بزنندکه تفرقه در آن نباشد.

محسن یزادنپناه رئیس انجمن‌ موسسات آموزشی گردشگری استان فارس نیز بر لزوم حفظ اتحاد و همدلی تاکیدکرد و برگزاری جلسات هم اندیشی و دوره‌ای صنوف گردشگری فارس را یک ضرورت و راهکار مناسب برای مرتفع کردن برخی از  مشکلات حوزه گردشگری و صنوف دانست.

حسین همتی رئیس اتحادیه تعاونی های صنایع دستی فارس نیز در این جلسه با اشاره به اینکه انجام فعالیت های صنفی صرفا یک کار علاقه‌ای است افزود: همدلی و اتحاد بین فعالان گردشگری به ویژه صنوف استان، یک راهکار مناسب برای جلوگیری از انشعاب سلیقه و توافق واحد است.  

بنابر این گزارش، مسعود منیعاتی رئیس انجمن دوستداران میراث فرهنگی فارس نیز در  این جلسه گفت: روزی می گفتیم  اگر اتحاد باشد چه اتفاق هایی رخ می دهد اما امروز  می‌گوییم اگر اتحاد نباشد دیگر هیچ اتفاقی نمی‌افتد و در حال حاضر  شاهد این مساله هستیم و ضروری است اتحاد صنوف حفظ شود.

مهدی فرزانه نایب رئیس َانجمن حرفه ای اقامتگاه‌ها و بوم‌گرد‌های استان فارس هم گفت: بحثی که باید در صنوف باشد و حفظ شود مبحث مهم اتحاد است و با همین اتحاد می توان بخشی از مشکلات صنوف مرتفع شود. به گفته وی بوم‌گردی ها با مشکل زیرساخت ها دست و پنجه نرم می‌کنند و یکی از آن‌ها مباحث آموزشی است که امیداست این موضوع امسال با همکاری مشترک دیگر صنوف مرتبط حل شود.

دهقان به نمایندگی از انجمن حرفه‌ای راهنمایان گردشگری فارس نیز طی سخنانی کم رنگ شدن اتحاد بین صنوف را آسیب جدی بر پیکر گردشگری استان دانست.

روابط عمومي انجمن-حاجيه جعفرزاده

 

1402/02/16

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top