اولين رالي گردشگري در شيراز


مدیر کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی استان فارس از برگزاری اولین رالی گردشگری بین‌المللی خزر تا خلیج‌فارس در شیراز خبر داد

رالي

عبدالکریم یگانه، مدیر کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی استان فارس در مراسم اختتامیه رالی اتومبیلرانی از خزر تا خلیج‌فارس که با برنامه‌ریزی کانون اتومبیلرانی برگزار شد، گفت: این برنامه با همکاری و مشارکت استانداری فارس، فرمانداری شیراز و اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس مقابل آرامگاه حافظ به مناسبت هفته شیراز اجرا شد.

یگانه در ادامه بیان کرد: رالی گردشگری خزر تا خلیج‌فارس با هدف تثبیت نام خلیج همیشه فارس و اشاعه فرهنگ گردشگری داخلی و نمایش جاذبه‌های طبیعی و تاریخی ایران عزیزمان در عرصه بین‌المللی، با حضور شرکت‌کنندگان داخلی و خارجی در حال برگزاری است.

مدیر کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی استان فارس گفت: این رویداد مهم با همکاری کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی جمهوری اسلامی ایران، حمایت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، توسط شرکت مدیریت رویداد آریانا به‌عنوان دبیرخانه برگزاری در اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۲ هم‌زمان با روز ملی خلیج‌فارس به مدت هفت روز در حال برگزاری است.

وی گفت: بیش از ۵۰ خودرو و بیش از صد نفر شرکت‌کننده در این رالی شرکت کرده و مسیر استان‌های گیلان، قزوین، اصفهان، فارس و هرمزگان را طی کردند. این رالی در جزیره زیبای کیش و در جوار خلیج همیشه فارس به پایان خواهد رسید.

روابط عمومي انجمن

 

1402/02/16

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top