عيد سعيد فطر مبارک باد


پيام تبريک محمود فخري، رئيس هيأت مديره انجمن صنفي دفاتر خدمات مسافرت هوايي و جهانگردي فارس در آستانه فرارسيدن عيد سعيد فطر

فخري

اکنون بهار حیات رمضان، آخرين نوازش‌ها را بر سر باغ می‌کشد و آخرین نفس‌های مسیحایی را در او می‌دمد. هلال نقره‌ای ماه، آسمان رمضان را روشنایی بخشیده و انسان خاکی در این ثانیه‌های آخر به یک ماه، ميهمانی می‌اندیشد. یک ماه خاطرات آسمانی.

 بار الها؛ سپاس تو را که توفیق روزه‌داری در ماه مبارک رمضان را ارزانی ما فرمودی تا در حریم شب‌های قدرش بیداری دوباره و نیکو نگریستن به لحظه‌های زندگی را فرا گیریم. خوشا به حال بندگان موحدی که در پرتو این ماه و در سایه پرفیض شب‌های قدر با نیایش و پرستش خالصانه، دل و جانشان را از غبار آلودگی‌ها شستشو داده و به پاس این موفقیت بزرگ، عید سعید فطر را جشن می‌گیرند.

آن‌ها درس‌هایی چون ایثار، نوع دوستی، اخلاص و پرهیزگاری را که از مکتب انسان ساز رمضان گرفته‌اند، همواره در مسیر حیات خویش به کار می‌بندند و تا عید فطری دیگر، زندگی خود را بیمه می‌کنند.

ماه نزول قرآن و ماه میهمانی خداوند منان کم کم به پایان مي رسد و باری دیگر طلیعه ماه شوال با دعای معنوی و زیبای «اللهم اهل الكبریاء و العظمه» گوش جانمان را می نوازد.

سلام بر فطر و زمان‌های تطهیر شده که با آب زلال سجاده و تسبیح شستشو شده‌اند. سلام بر فطر و چشم‌های روشن که به روی همه پلیدی‌ها بسته‌مانده و به انوار تابناک عالم قدس گشوده شده‌اند. عيد سعيد فطر، عيد برآمدن انسانی نو، از خاكسترهای خویشتن خویش و موعد تولد دوباره انسان و فصل تازه شكفتن ایمان در روح و جان‌های پاك و بیدار همه مسلمانان جهان است.

امید است در پرتو الطاف بی بدیل پروردگار منان، در لحظات ارزشمند تفكر و تعمق در این ماه مبارك، فرصتی فراهم آمده باشد تا به ارزش های والای انسانی نزدیك تر شده و ره توشه ای ارزشمند به ارمغان برده باشیم

ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات، حلول ماه شوال و عید سعید فطر را به عموم مسلمانان جهان، به ویژه همکاران ارزشمند دفاتر خدمات مسافرتي تبریك و تهنیت عرض می نمایم.

روابط عمومي انجمن

1402/01/31

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top