متوسط عمر ناوگان هوایی کشور 26 سال اعلام شد


سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور با اشاره به 26 سال متوسط عمر هواپیماهای کشور، گفت: هفته آینده تعدادی ناوگان هواپیمایی وارد بخش هوایی کشور می شود

ناوگان

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور گفت: در حال حاضر ۳۳۵ فروند ناوگان هوایی در کشور وجود دارد که متوسط عمر آن‌ها ۲۶ سال است.

جعفر یازرلو گفت: در حال حاضر متوسط سن ناوگان هوایی کشور بیست و شش سال برآورد می‌شود. کل ناوگان هوایی کشور ۳۳۵ فروند است و با وجود افزایش میل به سفر بضاعت ایر لاین‌ها فعلا در همین حد است، اما تمام تجهیزات را بسیج کرده ایم تا شرمنده مردم نباشیم.

 به گفته سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور، در صورتی که در ایام عید مردم با کمبود بلیت مواجه شده اند عذرخواهی می‌کنم البته  ما پرواز‌های فوق‌العاده هم در این ایام داشته ایم.

او می‌گوید: بخش نامه‌ای که ارائه شده شرایط چارتر را به نفع مسافران تغییر خواهد داد و با توجه به گلایه‌های مردم ما سعی داریم که این موضوع را رسیدگی کنیم.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور با اشاره به 26 سال متوسط عمر هواپیماهای کشور، گفت: هفته آینده تعدادی ناوگان هواپیمایی وارد بخش هوایی کشور می شود

جعفر یازرلو گفت: هفته آینده از چند فروند ناوگان جدید در حوزه هوایی کشور رونمایی می شود که با ورود آنها تعداد ناوگان هوایی  کشور به شکل قابل توجهی افزایش می یابد.

وی گفت : هیچ یک از ناوگان هوایی کشور فرسوده نیست، بلکه تمامی آنها نوسازی شده و تمامی ناوگان با عمر متوسط ۲۶ است که در تمامی کشورهای دنیا با این میانگین عمر استفاده می شود.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور گفت: متخصصان بخش هوایی کشور در این خصوص بسیار سخت گیر هستند و به هیچ عنوان در حوزه ایمنی و امنیت هوایی و ایمنی مسافران و کروی پروازی کوتاه نمی آیند.

روابط عمومی انجمن

 

1402/01/29

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top