تقدير و تشکر از دست اندرکاران سفرهاي نوروزي


محمود فخري، رئيس هيأت مديره انجمن صنفي دفاتر خدمات مسافرت هوايي و جهانگردي فارس از تمامي دست اندرکاران ميزباني از گردشگران در ايام نوروز تقدير و تشکر نمود.

فخري

فخري گفت: ميزباني متوليان و فعالان گردشگري به گونه اي بوده که پايگاه جهاني تخت جمشيد و آرامگاه حضرت حافظ توانستند رتبه اول تعداد بازديد را در کشور کسب نمايند و اين اقدام شايسته و هماهنگ قابل تحسين است.

وي افزود: پایداری رسم کهن نوروز و پیوند ناگسستنی آن با فرهنگ این سرزمین، سرآغاز زیبایی های وصف ناشدنی از در کنار هم بودن و آغازی نو و جدید از زندگی است و هرچند در سال گذشته مشکلات و مسايل زيادي گريبان‌گير جامعه و به ويژه دفاتر خدمات مسافرتي گرديد و عملا اين قشر زحمت کش را با زيان مواجه ساخت ليکن اميدوارم سال جديد، توام با موفقيت و پيروزي همراه باشد.

فخري گفت: از تمام مديران و کارکنان دفاتر خدمات مسافرتي که در ايام نوروز در محل کار خود حضور داشته و به خدمت رساني به گردشگران پرداختند نيز صميمانه تشکر و قدرداني بعمل مي آيد.

فخری افزود: همچنین از کلیه فعالین تلاشگر عرصه خبر اعم از خبرنگاران، تصویر برداران، گزارشگران و تحلیلگران در رسانه‌های مختلف که طی این مدت با تلاش شبانه روزی خود جلوه‌های زیبای میزبانی مردم فارس از گردشگران را به نظاره نشاندند صمیمانه تقدیر و تشکر بعمل می‌آید.

رئيس انجمن صنفي دافتر خدمات مسافرت هوايي و جهانگردي فارس گفت: در این مجال به همت استوار همه خدمت گزاران ستاد تسهیلات نوروزی خسته نباشد عرض نموده و از تلاش های اثرگذار آنها برای ایجاد زمینه سفر ایمن، آسان و شادی آفرین برای تک تک ایرانیان نهایت تقدیر را دارم.

وي در پايان ابراز اميدواري کرد: با توجه به اهمیت جایگاه خدمات رسانی به مسافرین نوروزی و تاثیر آن در رضايتمندي جامعه، روز به روز شاهد ارتقاي این خدمات در آینده نیز باشیم.

روابط عمومي انجمن

1402/01/14

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top