انجام 123 پرواز فوق العاده در ایام نوروز


 از 25 اسفند ۱۴۰۱ تا 15فروردین ۱۴۰۲ تعداد 123 پرواز فوق العاده از فرودگاه‌های استان فارس انجام می‌گیرد

فخری

انجام 123 پرواز فوق العاده از 25 اسفند تا 15 فروردین از فرودگاه های استان فارس

محمود فخری، رئیس هیأت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی فارس با بیان این خبر گفت: با رایزنی صورت گرفته با سازمان هواپیمایی کشوری و برخی شرکت های هواپیمایی و برای رفاه حال مسافران محترم، از ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ تا 25 فروردین ۱۴۰۲ تعداد 123 پرواز فوق العاده از فرودگاه‌های استان فارس در مسیر‌های داخلی و بین المللی انجام می‌گیرد.

فخری گفت: از این تعداد پرواز فوق العاده، 14 پرواز توسط شرکت های هواپیمایی داخلی و 14 پرواز نیز توسط شرکت های هواپیمایی خارجی انجام می شود.

وی افزود: در حال حاضر در استان فارس ۳۲۹ پرواز بین المللی به صورت برنامه‌ای وجود دارد که از این تعداد، 136 پرواز توسط شرکت های هواپیمایی داخلی و تعداد 193 پرواز توسط شرکت های هواپیمایی خارجی انجام می گردد که با افزایش پروازهای فوق العاده در ایام نوروز، در کل ۳۵۷ پرواز در استان فارس در سطح بین المللی انجام خواهد شد.

وی همچنین اضافه کرد: در حال حاضر تعداد ۱۴۴۵ پرواز برنامه‌ای در مسیرهای داخلی از فرودگاه های استان وجود که با اضافه شدن 95 پرواز فوق العاده، تعداد آن به ۱۵۴۰ پرواز در ایام نوروز خواهد رسید.

او در پایان گفت: پروازهای فوق‌العاده در مسیرهای خارجی و داخلی توسط شرکت‌های هواپیمایی فلای دبی، پگاسوس، ایران ایرتور، پارس ایر، کارون، ساها و سپهران در مسیرهای دبی، نجف(عراق)، آدنا(ترکیه)، تهران، مشهد، کیش، قشم، رشت، تبریز کرمانشاه و آبادان انجام خواهد شد.

روابط عمومی انجمن

1401/12/27

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top