آقاي وزير: دشمنان داخلي گردشگري را دريابيد


رئيس انجمن صنفي دفاتر خدمات مسافرت هوايي و جهانگردي ايران: معاون امور زیارتی استان ها نمی تواند در امور گردشگری دخالت کند

گردشگري

حرمت اله رفيعي، رئيس انجمن صنفي دفاتر خدمات مسافرت هوايي و جهانگردي ايران اعلام کرد: در شرایطی که جامعه بشدت نیاز به آرامش دارد گویا عمدا و با نیت گرفتن ارامش جامعه کارها و اقداماتی صورت می گیرد که جای تعجب دارد.

وي گفت: معاونت امور زائرین در استانداری برخی استان های زیارتی مسئول رفع مشکلات و تسهیل امور زائرین است نه متولی امور زائرین.

او افزود: امور زائرین یک متولی دارد آن هم سازمان حج و زيارت، بخش سیاحت زائرین هم یک متولی دارد و آن هم وزارت گردشگری.

رفيعي بيان داشت: درست در ایام منتهی به نوروز که فعالین گردشگری مشغول برنامه ریزی و فعالیت برای این ایام هستند وضعیت دلار از یک سو، نبود پرواز کافی و افزایش نرخ خدمات گردشگری از سوی دیگر، مشکلات عدیده ای برای گردشگری کشور ایجاد کرده حالا بجز این موارد باید با دخالت دوائر دولتی غیر مسئول در امور گردشگری نیز بجنگیم.

وي اشاره کرد: معاون امور زیارتی استان ها نمی تواند در امور گردشگری دخالت کند

او در پايان گفت: متاسفانه این روزها میبینیم معاون امور زیارتی یکی از استان ها بجای حمایت و کمک به بخش خصوصی از یکی از روسای تشکل های گردشگری استان شکایت می کند آن‌هم شکایتی واهی در شعبات مختلف قضایی. پر واضح است بخش خصوصی جلوی اینگونه زیادی خواهی ها خواهد ایستاد.

روابط عمومي انجمن

 

1401/12/11

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top