آژانس‌های مسافرتی گران‌فروش نیستند


آژانس‌های مسافرتی گران‌فروش نیستند، نرخ بلیت‌ها بی‌حساب و کتاب بالا می‌رود! 

رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی فارس:

جلو تخلفات بعضی از شرکت‌های هواپیمایی گرفته نشود، چرخ گردشگری از حرکت می‌افتد

فخری

رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی فارس با تاکید بر این‌ که گران‌فروشی تورهای مسافرتی نداریم تاکید کرد: زمانی که نرخ بلیت‌ها و خدمات سفر گران می‌شود، بی‌شک هزینه تور‌های مسافرتی هم با افزایش چشم‌گیری مواجه می‌گردد اما متاسفانه مسافران فقط آژانس‌ها را مقصر می‌دانند و آن‌ها را متهم به گران‌فروشی می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی فارس محمود فخری در جمع خبرنگاران افزود: آژانس‌های مسافرتی گران‌فروش نیستند، نرخ بلیت‌ها بی‌حساب و کتاب بالا می‌رود!

به گفته وی اگر جلو تخلف برخی از شرکت‌های هواپیمایی گرفته نشود، چرخ گردشگری از حرکت می‌افتد چرا که هم‌اکنون نرخ بلیت‌ها از سوی این شرکت‌ها با تقریبا 30 درصد افزایش همراه شده است.

 فخری با بیان اینکه نوسان نرخ بلیت همواره ادامه دارد که این موضوع ضمن سردرگمی و کلافه نمودن مسافرین و دفاتر خدمات مسافرتی ، آسیب بزرگی به صنعت گردشگری وارد می‌کند افزود: از مسئولان مربوطه تقاضا داریم جلو تخلفات هر چه سریع‌تر گرفته شود تا شاهد رشد و پویایی صنعت گردشگری باشیم.

رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی فارس همچنین گفت: نرخ بلیت‌ها با سیر صعودی همراه است و در برخی روزها حتی ساعات مختلف این نرخ‌ها بدون دلیل خاصی افزایش می‌یابد و بعد از گذشت یک مدت زمان مشخص دوباره شاهد کاهش نرخ‌ها هستیم که این موضوع هیج  توجیه منطقی ندارد. وی ادامه داد: چنین رفتارهایی فقط اعتماد مردم را از آژانس‌ها و دفاتر خدمات مسافرتی سلب می‌نماید و از سویی دیگر مسافران و حتی آژانس‌ها هم متضرر می‌نماید.  

فخری خواستار رسیدگی هر چه سریع‌تر مسولان مربوطه به وضعیت فعلی گردید.

روابط عمومی انجمن

1401/11/10

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top