رونمایی از پایگاه الکترونیک انجمن دفاتر خدمات مسافرت هوایی وجهانگردی فارس


رونمایی از پایگاه الکترونیک انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی فارس

پایگاه الکترونیک انجمن

همزمان با گشایش دوازدهمین نمایشگاه گردشگری پارس از پایگاه الکترونیک انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی فارس، با حضور تنی چند از مقامات کشوری و استانی بخش های دولتی و خصوصی رونمایی شد.

 

دکتر خسرو مقدسی دبیر انجمن دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی فارس  در این باره گفت: پایگاه الکترونیک انجمن کاملا واکنش گرا و پاسخگو طراحی شده است و امکان جستجو های پیش بینی شده در آن وجود دارد. به طوری که مخاطب با کمترین کلمه می‌تواند پیش‌بینی از جستجوی کامل خود را مشاهده و به مطلب اصلی دست پیدا کند. وی با بیان اینکه امکان دسترسی سریع و وسیع مخاطبان به اطلاعات مورد نظر در ان پایگاه فراهم شده است افزود: بررسی و تحقیقات میدانی در طول مدت 6 ماه توسط کارشناسان مجرب این انجمن در سطح کشور برای اتخاذ تدوین و راه انداری یک پایگاه الکترونیک که انجمن مطلوبیت های اساسی خود را محقق نماید صورت گرفته است. به گفته مقدسی اتخاظ نگاه بلند مدت و آینده نگر در طراحی که بتواند قابلیت انطباق همزمان با تغییرات محیطی را داشته باشد و همچنین استفاده از افراد متخصص حوزه فناوری اطلاعات برای طراحی آن از مهمترین اهداف راه اندازی این پایگاه است.

به گفته وی از آنجایی که در حال حاضر هیچ پایگاه الکترونیکی در انجمن های صنفی کشور که بتواند نیازهای اساسی اعضا و جامعه در زمینه صنعت گردشگری را مرتفع نماید، وجود ندارد، لذا طراحی این پایگاه می تواند الگویی برای سایر استان ها باشد. دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی فارس افزود: توجه به حلقه مفقوده در انجمن صنفی ها در زمینه نیازهای دفاتر خدمات مسافرتی و مردم، طراحی بر اساس نیازهای واقعی از طریق نیازسنجی از بیش از 250 دفتر خدمات مسافرتی سراسر کشور تدوین گردید. وی ایجاد کاملترین منبع اطلاعاتی مورد نیاز دفاتر خدمات مسافرتی استان، ایجاد شبکه سازی با سایر کسب و کارهای صنعت گردشگری، اتصال به شبکه های اجتماعی، استفاده از سیستم مدیریت محتوا، ایجاد وب لاگ فعال و طراحی رابط کاربری زیبا و کاربرپسند، همچنین قابلیت تطبیق با مرورگرهای مختلف دنیا و سرعت بسیار مطلوب را ازجمله مزیت های این پایگاه معرفی نمود.

وی فراهم ساختن اتوماسیون اداری جهت سهولت دسترسی دفاتر تابعه به بخشنامه ها، نامه ها و دستورالعمل های انجمن و ادارات متبوع، ایجاد بستر مناسب برای معرفی توانمندی های فعالین حوزه گردشگری از جمله دفاتر تابعه، سازمان ها و شرکت های مرتبط با صنعت گردشگری(شرکت های حمل و نقل مسافر، اماکن اقامتی، اماکن پذیرایی، جاذبه ها و مراکز خرید) در قالب پوسترهای تبلیغاتی، ویدئوهای تبلیغاتی، مصاحبه ها و گزارش های خبری را از قابلیت های کاربردی این پایگاه الکترونیک عنوان کرد.

مقدسی همچنین تاکید کرد: اطلاع رسانی جدیدترین اخبار صنعت گردشگری و صنایع وابسته در قالب عکس، فیلم و متن و همچنین ارایه خدمات مشاوره ای قبل از سفر به مخاطبان در قالب ویدئو و مطالب آموزشی به منظور کاهش آسیب های اجتماعی متاثر از عدم آگاهی کافی جامعه از عناصر تشکیل دهنده سفر و شیوه مطلوب استفاده از آن ها، اخذ پیشنهادات، انتقادات و شکایات مربوط به حوزه گردشگری اعم از مسافران نسبت به عملکرد دفاتر خدمات مسافرتی در زمینه فروش بلیط، تور، خدمات اقامتی و ... و همچنین شکایات درون سازمانی مانند اختلاف بین کارکنان نسبت به محیط کار و بلعکس و بررسی شکایات مربوط به همکاران در سطح کشور از دیگر قابلیت های کاربردی این پایگاه الکترونیک است.

منبع خبر: روابط عمومی انجمن 

1401/10/21

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top